-
-
- Заредете Collaborate Ultra през друг браузър. Препоръчваме Ви да използвате Google Chrome, но ако проблемите продължат, можете да използвате Mozilla Firefox, Microsoft Edge или Safari.
- Препоръчително е да използвате кабелна интернет връзка (LAN). Безжичните мрежи (Wi-Fi) се отличават с по-ниска скорост, която може да бъде причина за временни прекъсвания, нестабилност на връзката, нарушено качество на звука и картината.
- Ако опитвате да се свържете с Collaborate Ultra чрез iOS устройство (iPhone/iPad), следвайте стъпките описани на тази страница. Уверeте се, че използватe уеб браузър Safari.
- Ако опитвате да се свържете чрез VPN (виртуална частна мрежа), деактивирайте VPN опцията. Как да направите това, научете тук.
- Бисквитките за следене (third-party cookies) трябва да бъдат разрешени от настройките на Вашия браузър.
-
Повече информация:
Позволяване на бисквитки в Firefox
Позволяване на бисквитки в Chrome
Позволяване на бисквитки в Safari
Позволяване на бисквитки в Edge
-
-
- Опитайте чрез друга интернет връзка или компютър.
- Изчистете кешираната информация в браузъра.
- Рестартирайте Вашия компютър.
-